Ik ben een Telecom Reseller
Telecom Reseller
Als Telecom/ICT reseller weet jij precies wat je zoekt. De beste diensten leveren voor mooie prijzen en daarbij jouw klanten ook nog eens ontzettend blij maken. Om onze software zo goed mogelijk af te stemmen op de behoeftes hebben wij onze klanten (Resellers) gevraagd hoe zij de markt zien. Wat verwachtten klanten en wat verwachten onze Resellers en wat vertellen ze ons?
Bestaande Telecom klanten van ons zijn blij dat het platform onafhankelijk is en dat het iedere maand uitgebreid wordt met extra mogelijkheden bij relevante Telecom en ICT leveranciers en software systemen zoals Autotask etc. Bekijk ons ecosysteem voor alle integraties
Wat verwachten klanten?
- Een eigen inlog mogelijk om zelf diensten en producten te beheren.
- Inzicht en controle hebben over diensten.
- Duidelijke informatie over de aankoop, levering en facturatie.
- Complete paketten met allerlei diensten samengevoegd tot één prijs per medewerker.
Vliegende start
Het is goed om te weten dat al onze klanten, groot of klein, een vliegende start maken met ons 7 stappen programma waarbij wij binnen 3 tot 6 maanden al onze beloftes aan jou waarmaken!
Krijg gratis 6 maanden waarin alle training en ondersteuning gratis is en dan bedoelen we niet alleen email support maar direct persoonlijk contact met training op locatie en een ervaren implementatie specialist die tientallen bedrijven zoals jullie al heeft geholpen.
Ik ben een ICT Reseller of MSPer
ICT Reseller of MSPer
ICT-resellers werken steeds meer toe naar de rol van een Managed Service Provider (MSP). Dit betekent naast het verkopen en leveren van diesten ook de weg naar zelf factureren en het uitbereiden in diensten tot kant-en-klare pakketten samengevoegd tot één prijs per gebruiker.
Deze nieuwe manier van werken brengt ook problemen met zich mee. De meest goedkope pakketten worden gemaakt door het combineren van leveranciers. Hoe factureer je dit gemakkelijk? Hoe krijgen jouw klanten één nette factuur en hou jij jouw boekhouding op orde? ResalePartners geeft niet alleen een overzicht van jouw diensten maar controlleert zowel jouw verkoop als inkoop bij jouw leveranciers.
Bestaande ICT klanten van ons zijn blij dat het platform onafhankelijk is en dat het iedere maand uitgebreid wordt met extra mogelijkheden bij relevante Telecom en ICT leveranciers en software systemen zoals Autotask etc. Bekijk ons ecosysteem voor alle integraties
Wat verwachten klanten?
- Een eigen inlog mogelijk om zelf dingen online te kunnen regelen.
- Duidelijke informatie over de aankoop, levering en facturatie, ook over eenmalige kosten en support uren.
- Een volledige werkplek per medewerker aangeboden en gefactureerd als één kant-en-klare dienst.
Vliegende start
Het is goed om te weten dat al onze klanten, groot of klein, een vliegende start maken met ons 7 stappen programma waarbij wij binnen 3 tot 6 maanden al onze beloftes aan jou waarmaken!
Krijg gratis 6 maanden waarin alle training en ondersteuning gratis is en dan bedoelen we niet alleen email support maar direct persoonlijk contact met training op locatie en een ervaren implementatie specialist die tientallen bedrijven zoals jullie al heeft geholpen.
Ik ben een Distributeur of ik heb een eigen partnerkanaal
Distributeur of System Integrator
Distributeurs en System Integrators werken vaak als Wholesale leverancier voor Telecom/ICT Resellers en MSPer’s. Hiervoor hebben de resellers en MSPer’s de behoefte om eenvoudig te kunnen bestellen en geleverd te krijgen.
Processen die perfect op elkaar aansluiten door middel van integraties, koppelingen, een bestel en/of leverstraat vergroten het eenvoud waarmee een reseller met een distributeur zaken kan doen. Bied jouw klant het gemak van één centrale omgeving waarin ze kunnen bestellen, provisionen en eigen klanten kunnen factureren.
Wij ontwerpen samen met de distributeur bestelstraten, leverstraten en koppelingen naar wens om de professionaliteit te vergroten en de processen te optimaliseren.
Wat verwachten klanten?
- Een eigen centrale omgeving om zelf diensten en producten te kunnen beheren.
- Eenvoudig bestellingen plaatsen.
- Inzicht in leveringen en facturatie.
Over ons
Wat kunnen wij voor jou betekenen?
Van bestelling tot boekhouding
Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.
Controleer en voorkom fouten in jouw inkoop en verkoop
Maak eigen producten en diensten voor meer omzet en marge
Snel en flexibel factureren
Self-service
Service wordt steeds belangrijker. Geef jouw medewerkers de tools om zo snel en effectief mogelijk klanten te kunnen helpen zonder teveel te automatiseren.
Eigen klantenportaal
Jouw Portal in jouw huisstijl om jouw klanten een echt persoonlijk gevoel te geven. Maak van tevreden klanten, loyale klanten met jouw persoonlijke service.
Snel en flexibel factureren
De facturatie moet altijd kloppen en duidelijk zijn. Dit controleer je eenvoudig met de ResalePartners Portal. Maak factureren weer leuk!
Eén Portal voor al jouw leveranciers
Al jouw leveranciers, klanten, facturatie en nog veel meer in één Portal!
Omschrijving |
Reseller |
Ons platform / Service integrator |
---|---|---|
Ondernemingswaarde |
✔ | ✔✔✔✔✔ |
Persoonlijke beleving / 1 loket |
✔ | ✔✔✔✔✔ |
Flexibiliteit / portfoliobeheer |
✔ | ✔✔✔✔ |
Eenvoud / gebruiksvriendelijkheid |
✔✔ | ✔✔✔✔ |
Toekomstvast / onafhankelijk |
✘ | ✔✔✔ |
Marge bewaking en controle |
✘ | ✔✔✔ |
Overstap / integratie kosten |
✘✘✘✘ | ✔✔✔ (Gedeeld maatwerk) |
Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten
Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.