Kies het pakket wat bij jou past!

 

Team

vanaf

299

PER MAAND

Tot 100 klanten
Tot 100.000 CDR’s
Tot 5.000 inkoopregels

Volledige toegang tot ons ecosysteem

Onbeperkt toegang tot ALLE integraties in het ecosysteem.

Eenvoudige controle over jouw in- en verkoop

Controleer en voorkom fouten in jouw in- en verkoop met onze inkoopcontrole.

Eigen diensten en pakketten ondersteuning

Maak eigen pakketten voor meer omzet en marge.

Snelle en complete facturatie met meer dan 130 mogelijkheden

Regel jou facturatie eenvoudig en snel met meer dan 130 facturatie opties inclusief indexering

Een eigen Portal in jouw huisstijl op eigen domeinnaam

Van klantportaal tot eigen branding: alles in jouw huisstijl op jouw eigen domeinnaam.

Boekhouding: Koppel en integreer
Zorg ervoor dat je jouw proces automatiseert van bestelling tot boekhouding met de integraties met de verschillende boekhoud / financiële systemen.
Kant-en-klare dashboards & rapporten
Met de verschillende rapportages, dashboards en overzichten krijg je snel inzage in jouw bedrijf.
Aflopende inkoop/verkoop contracten overzicht
Voortaan mis je nooit meer een einddatum van inkoop of verkoop.
Complete service, storing en onderhoudsondersteuning inclusief monitoring integratie opties
Bij service, storingen en gepland onderhoud wil je zo snel mogelijk al je klanten informeren op de manier waarop ze dat het beste past. Koppel monitoring systemen aan de Portal en geef inzichten aan medewerkers en klanten voor de belangrijkste gegevens.
Uren registreren en uitlezen (strippenkaarten) hardware
Importeer automatisch geregistreerde uren en hardware om dit te factureren op 1 factuur.
Begeleiding tijdens de onboarding en implementatie

Als nieuwe klant begeleiden we je waar nodig bij de overstap naar ResalePartners. Je bepaalt zelf hoeveel ondersteuning je nodig hebt en krijgt van ons een vast team om vanaf dag één het maximale uit onze software te halen.

De Implementatie Coördinator is je vaste contactpersoon tot de volledig live gang. Met ons advies en begeleiding zorgen we samen voor een vliegende start.

Partnerkanaal: Dealer support

Stel eenvoudig per dealer de verdiensten in, wie de factuur stuurt naar de klant en geef ze eventueel een eigen portal in eigen huisstijl. Geef ook de eindklanten mogelijkheden om in te loggen.

Opslag en data gebruik: Fair-use

Voor optimale beveiliging en gebruiksgemak krijgen partners toegang tot onze opslag- en datasystemen. Dat is gebaseerd op basis van fair use policy. Voor extra zekerheid is het mogelijk om meer gegarandeerde opslag te nemen. Zo blijft al je informatie overal 24/7 beschikbaar.

Inkoopregels tot 5.000

Wanneer jouw business groeit, groeien wij met jou mee. Hiermee zorgen wij dat jouw bedrijf niet belemmert wordt door technische beperkingen. Je kan eenvoudig opschalen waardoor jouw focus weer kan liggen op wat voor jou belangrijk is.

Grow

vanaf

499

PER MAAND

Tot 200 klanten
Tot 250.000 CDR’s
Tot 10.000 inkoopregels

Volledige toegang tot ons ecosysteem

Onbeperkt toegang tot ALLE integraties in het ecosysteem.

Eenvoudige controle over jouw in- en verkoop

Controleer en voorkom fouten in jouw in- en verkoop met onze inkoopcontrole.

Eigen diensten en pakketten ondersteuning

Maak eigen pakketten voor meer omzet en marge.

Snelle en complete facturatie met meer dan 130 mogelijkheden

Regel jou facturatie eenvoudig en snel met meer dan 130 facturatie opties inclusief indexering

Een eigen Portal in jouw huisstijl op eigen domeinnaam

Van klantportaal tot eigen branding: alles in jouw huisstijl op jouw eigen domeinnaam.

Boekhouding: Koppel en integreer
Zorg ervoor dat je jouw proces automatiseert van bestelling tot boekhouding met de integraties met de verschillende boekhoud / financiële systemen.
Kant-en-klare dashboards & rapporten
Met de verschillende rapportages, dashboards en overzichten krijg je snel inzage in jouw bedrijf.
Aflopende inkoop/verkoop contracten overzicht
Voortaan mis je nooit meer een einddatum van inkoop of verkoop.
Complete service, storing en onderhoudsondersteuning inclusief monitoring integratie opties
Bij service, storingen en gepland onderhoud wil je zo snel mogelijk al je klanten informeren op de manier waarop ze dat het beste past. Koppel monitoring systemen aan de Portal en geef inzichten aan medewerkers en klanten voor de belangrijkste gegevens.
Uren registreren en uitlezen (strippenkaarten) hardware
Importeer automatisch geregistreerde uren en hardware om dit te factureren op 1 factuur.
Begeleiding tijdens de onboarding en implementatie

Als nieuwe klant begeleiden we je waar nodig bij de overstap naar ResalePartners. Je bepaalt zelf hoeveel ondersteuning je nodig hebt en krijgt van ons een vast team om vanaf dag één het maximale uit onze software te halen.

De Implementatie Coördinator is je vaste contactpersoon tot de volledig live gang. Met ons advies en begeleiding zorgen we samen voor een vliegende start.

Partnerkanaal: Dealer support

Stel eenvoudig per dealer de verdiensten in, wie de factuur stuurt naar de klant en geef ze eventueel een eigen portal in eigen huisstijl. Geef ook de eindklanten mogelijkheden om in te loggen.

Opslag en data gebruik: incl. 5GB

Voor optimale beveiliging en gebruiksgemak krijgen partners toegang tot onze opslag- en datasystemen. Dat is gebaseerd op basis van fair use policy. Voor extra zekerheid is het mogelijk om meer gegarandeerde opslag te nemen. Dit pakket is inclusief 5GB. Zo blijft al je informatie overal 24/7 beschikbaar.

Inkoopregels tot 10.000

Wanneer jouw business groeit, groeien wij met jou mee. Hiermee zorgen wij dat jouw bedrijf niet belemmert wordt door technische beperkingen. Je kan eenvoudig opschalen waardoor jouw focus weer kan liggen op wat voor jou belangrijk is.

Dedicated Projectmanager

Jouw dedicated projectmanager heeft de leiding over jouw traject en houdt zich van begin tot einde bezig met de realisatie van jouw Portal en jouw wensen.

PowerBI, gemakkelijk in te stellen automatiseringen en workflows

Door de koppeling met Power BI kan ik de rapportages maken en dashboards die ik voor mijn bedrijf nodig heb.

Met workflows maak je automatiseer je processen en maak je de stappen voor bijvoorbeeld een bestelling van een dienst voor iedereen inzichtelijk.

Professional

Op aanvraag

PER MAAND

200+ klanten
250.000+ CDR’s
10.000+ inkoopregels

Volledige toegang tot ons ecosysteem

Onbeperkt toegang tot ALLE integraties in het ecosysteem.

Eenvoudige controle over jouw in- en verkoop

Controleer en voorkom fouten in jouw in- en verkoop met onze inkoopcontrole.

Eigen diensten en pakketten ondersteuning

Maak eigen pakketten voor meer omzet en marge.

Snelle en complete facturatie met meer dan 130 mogelijkheden

Regel jou facturatie eenvoudig en snel met meer dan 130 facturatie opties inclusief indexering

Een eigen Portal in jouw huisstijl op eigen domeinnaam

Van klantportaal tot eigen branding: alles in jouw huisstijl op jouw eigen domeinnaam.

Boekhouding: Koppel en integreer
Zorg ervoor dat je jouw proces automatiseert van bestelling tot boekhouding met de integraties met de verschillende boekhoud / financiële systemen.
Kant-en-klare dashboards & rapporten
Met de verschillende rapportages, dashboards en overzichten krijg je snel inzage in jouw bedrijf.
Aflopende inkoop/verkoop contracten overzicht
Voortaan mis je nooit meer een einddatum van inkoop of verkoop.
Complete service, storing en onderhoudsondersteuning inclusief monitoring integratie opties
Bij service, storingen en gepland onderhoud wil je zo snel mogelijk al je klanten informeren op de manier waarop ze dat het beste past. Koppel monitoring systemen aan de Portal en geef inzichten aan medewerkers en klanten voor de belangrijkste gegevens.
Uren registreren en uitlezen (strippenkaarten) hardware
Importeer automatisch geregistreerde uren en hardware om dit te factureren op 1 factuur.
Begeleiding tijdens de onboarding en implementatie

Als nieuwe klant begeleiden we je waar nodig bij de overstap naar ResalePartners. Je bepaalt zelf hoeveel ondersteuning je nodig hebt en krijgt van ons een vast team om vanaf dag één het maximale uit onze software te halen.

De Implementatie Coördinator is je vaste contactpersoon tot de volledig live gang. Met ons advies en begeleiding zorgen we samen voor een vliegende start.

Partnerkanaal: Dealer support

Stel eenvoudig per dealer de verdiensten in, wie de factuur stuurt naar de klant en geef ze eventueel een eigen portal in eigen huisstijl. Geef ook de eindklanten mogelijkheden om in te loggen.

Opslag en data gebruik: incl. 10GB

Voor optimale beveiliging en gebruiksgemak krijgen partners toegang tot onze opslag- en datasystemen. Dat is gebaseerd op basis van fair use policy. Dit pakket is inclusief 10GB. Voor extra zekerheid is het mogelijk om meer gegarandeerde opslag te nemen. Zo blijft al je informatie overal 24/7 beschikbaar.

Inkoopregels meer dan 10.000

Wanneer jouw business groeit, groeien wij met jou mee. Hiermee zorgen wij dat jouw bedrijf niet belemmert wordt door technische beperkingen. Je kan eenvoudig opschalen waardoor jouw focus weer kan liggen op wat voor jou belangrijk is.

Dedicated Projectmanager

Jouw dedicated projectmanager heeft de leiding over jouw traject en houdt zich van begin tot einde bezig met de realisatie van jouw Portal en jouw wensen.

Partnerkanaal: Dealer, Reseller, Wholesale, ISP's support

Beheer eenvoudig jouw volledige indirecte kanaal en geef een eigen omgeving aan jouw agenten, resellers, dealers en wholesale.

PowerBI, gemakkelijk in te stellen automatiseringen en workflows

Door de koppeling met Power BI kan ik de rapportages maken en dashboards die ik voor mijn bedrijf nodig heb.

Met workflows maak je automatiseer je processen en maak je de stappen voor bijvoorbeeld een bestelling van een dienst voor iedereen inzichtelijk.

Autotask integratie of overige RMM module vanuit ons ecosysteem

Bekijk onze mogelijkheden met Autotask PSA of gebruik onze aangesloten ticket / RMM systeem integraties.

Integreer en koppel jouw ticket systemen en beheer alle tickets vanuit ResalePartners. Geef medewerkers en klanten inzage in tickets en verwerk en toon updates.

Expert leverstraatondersteuning
Wij ondersteunen PortingXS, SBC’s, WBA, MVNO, Provisioning en KPN WBA.
Koppel, integreer en automatiseer bijvoorbeeld jouw KPN WBA contract met onze onze bestelstraat en workflowengine. Integreer alle geautomatiseerde mogelijkheden eenvoudig en snel of roep functies aan via de API.
Ontzorging facturatie (versturen per post) en SMS bundels
De communicatie naar jouw klanten kunnen wij voor jou uit handen nemen, zowel per post als via SMS. Je bent in staat om snel en professioneel jouw klanten op de hoogte te brengen voor zaken omtrent facturatie, service, storingen en onderhoud.
Debiteurenbeheer automatisering
Met ResalePartners ontzorgen wij ook het financiële hart van jouw bedrijf. Dagelijkse processen zoals het debiteurenbeheer wordt gekoppeld met ons platform. Hierdoor gaat de efficiëntie omhoog, worden er minder fouten gemaakt en versnel je de processen van jouw financiële afdeling.
Geavanceerde rollen en machtigingen

Om jouw gegevens in de portal veilig te beheren, is het mogelijk om gebruikers verschillende rechten en/of bevoegdheden te geven.

Zo kan voor bepaalde gebruikers de toegang tot de financiële rapportages blokkeren. Om de toegang per collega/gebruiker te bepalen kan je de gebruikersgroepen instellen.

Ondersteuning voor meerdere administraties

Bestaat jouw bedrijf uit meerdere entiteiten? In een consoliderende markt is het te verwachten dat bedrijven in een transitie zitten om dat proces te vereenvoudigen. Het platform van ResalePartners is daar voor geschikt en staan voor je klaar om daar in te ondersteunen.

Ondersteuning voor meerdere labels (merken)

Met verschillende merken of labels verbreed je jouw doelgroep. Met ons platform ondersteunen wij die mogelijkheid. Hiermee kan je makkelijk jouw diensten naar de markt brengen die voor jouw merk of label relevant is.

Slimme Postcode Check uitbereiding
Met onze all-in-one slimme postcode check bekijk je direct wat er mogelijk is tegen welke prijs bij jouw leveranciers.

Portal uitbreidingen

KPN Platinum Excellence verwerking

Als je kassier bent voor KPN-klanten in het KPN Platinum Excellence partner programma dan weet je precies hoeveel tijd en werk dit kost. Als klant van ResalePartners automatiseer je eenvoudig dit proces, we halen de CSV’s en Pdf’s op die jij hebt klaargezet en je kan rustig koffie gaan drinken, wij doen de rest.

Telecom Expense Management, nu al beschikbaar voor T-Mobile, TruPhone en Vodafone Ziggo
Biedt jouw klanten Telecom Expense Management door providers gegevens naar waardevolle informatie en inzichten te vertalen die klanten inzage geven en kosten beheersen.
Entiteiten/labels: Meerdere administraties, labels, boekhoudingen

Bestaat jouw bedrijf uit meerdere entiteiten? In een consoliderende markt is het te verwachten dat bedrijven in een transitie zitten om dat proces te vereenvoudigen. Het platform van ResalePartners is daar voor geschikt en staan voor je klaar om daar in te ondersteunen. Met verschillende merken of labels verbreed je jouw doelgroep. Met ons platform ondersteunen wij die mogelijkheid. Hiermee kan je makkelijk jouw diensten naar de markt brengen die voor jouw merk of label relevant is.

CDR Rating fixed en Mobiel voor eigen tariefplannen (tot 4 bronnen)

Maak met eigen tarieven, kortingen en bundels met eigen producten en diensten voor jouw klanten.

Je kan variëren per tariefplan en per bundel of juist de tarieven inkoop of verkoop van de leverancier overnemen of verhogen met een %. Ook kan je dit scheiden voor specifieke bestemmingen, bijvoorbeeld Data en Voice wel tariferen. Combineer ook eenvoudig meerdere leveranciers met eigen rating.

Ticketing integratie
Integreer en koppel jouw ticket systemen en beheer alle tickets vanuit ResalePartners. Geef medewerkers en klanten inzage in tickets en verwerk en toon updates.

FAQ

We hebben onze meest gestelde vragen even voor je op een rijtje gezet. 

Zijn jullie facturatiesoftware, een CRM-pakket of administratiesoftware?

Goede vraag! ResalePartners is een onafhankelijk middleware platform wat met al deze pakketten koppelt. Dit betekent dat jij nog steeds jouw CRM, administratiesoftware en boekhoudingssoftware kunt gebruiken zoals jij dat gewend bent maar wij nemen de complexiteit weg. We stroomlijnen jouw processen en geven jou de tools om eenvoudig jouw marge en omzet te vergroten door middel van rapportages en controles. Ook kun je met ons vliegensvlug factureren.

Onze klanten besparen tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. Als Reseller van Telecom en ICT diensten neemt de complexiteit toe naar mate het aantal leveranciers toeneemt. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.

Mijn leverancier staat er niet bij. Kunnen jullie deze dan wel koppelen?

Zeker! We kijken samen naar de meest passende koppeling voor jouw leveranciers, CRM, RMM, PSA, administratie, ticketing en boekhouding.

Kan ik alles factureren ook pakketten en uren, hardware en licenties?

Met ons platform zou je alles kunnen factureren maar met name telecom en ICT leveranciers beschreven in bij onze integraties. Staat jouw leverancier er net niet bij dan kijken we samen hoe we deze kunnen toevoegen aan ons ecosysteem.

Zo kun je morgen besluiten om volledige werkplekken inclusief licenties en laptops te verkopen. Je kunt in onze portal meer dan 130 facturatie opties instellen. Deze instellingen kun je ook gebruiken wanneer je bijvoorbeeld eenmalige projectkosten, opstartkosten en voorrijkosten wilt factureren of snel een nieuw pakket, bundel of dienst wil factureren.

Wat merken mijn klanten van de overstap naar ResalePartners?

Jouw klanten krijgen met ResalePartners een eigen omgeving in ons platform. Hier kunnen ze informatie vinden over de diensten die ze bij jouw bedrijf afnemen inclusief alle soorten informatie die jij wilt geven. Klanten hebben dus nog maar één inlog nodig om relevante informatie in te zien.

Ook kunnen klanten gemakkelijk en snel tickets inschieten en eenvoudig factuurinformatie opzoeken tot in detail.

Jouw klanten zullen merken dat zij meer toegang hebben tot relevante informatie in jouw eigen huisstijl.

Wat kost het?

Ons platform met alle integraties is te gebruiken vanaf €299 per maand, afhankelijk van jouw aantal klanten, berekenen we of je een Team, Growth of Professional bedrag betaald. Vanaf Professional is de prijs op aanvraag omdat we graag met je in gesprek gaan om te begrijpen hoe jouw business case eruit ziet.

Interessant? Vraag hier een demo aan!

Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten

Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.

Van bestelling tot boekhouding

Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.

1

Automatisch leveranciers koppelen

2

Fouten voorkomen in inkoop en verkoop

3

maak eigen pakketten met meer marge

4

Snel en flexibel factureren

Bekijk de 100+ leveranciers die we nu al integreren