Kies het pakket wat bij jou past!
Team
vanaf
€299
PER MAAND
Tot 100 klanten
Tot 100.000 CDR’s
Tot 5.000 inkoopregels
Volledige toegang tot ons ecosysteem
Onbeperkt toegang tot ALLE integraties in het ecosysteem.
Eenvoudige controle over jouw in- en verkoop
Controleer en voorkom fouten in jouw in- en verkoop met onze inkoopcontrole.
Eigen diensten en pakketten ondersteuning
Maak eigen pakketten voor meer omzet en marge.
Snelle en complete facturatie met meer dan 130 mogelijkheden
Regel jou facturatie eenvoudig en snel met meer dan 130 facturatie opties inclusief indexering
Een eigen Portal in jouw huisstijl op eigen domeinnaam
Van klantportaal tot eigen branding: alles in jouw huisstijl op jouw eigen domeinnaam.
Boekhouding: Koppel en integreer
Kant-en-klare dashboards & rapporten
Aflopende inkoop/verkoop contracten overzicht
Complete service, storing en onderhoudsondersteuning inclusief monitoring integratie opties
Uren registreren en uitlezen (strippenkaarten) hardware
Begeleiding tijdens de onboarding en implementatie
Als nieuwe klant begeleiden we je waar nodig bij de overstap naar ResalePartners. Je bepaalt zelf hoeveel ondersteuning je nodig hebt en krijgt van ons een vast team om vanaf dag één het maximale uit onze software te halen.
De Implementatie Coördinator is je vaste contactpersoon tot de volledig live gang. Met ons advies en begeleiding zorgen we samen voor een vliegende start.
Partnerkanaal: Dealer support
Stel eenvoudig per dealer de verdiensten in, wie de factuur stuurt naar de klant en geef ze eventueel een eigen portal in eigen huisstijl. Geef ook de eindklanten mogelijkheden om in te loggen.
Opslag en data gebruik: Fair-use
Voor optimale beveiliging en gebruiksgemak krijgen partners toegang tot onze opslag- en datasystemen. Dat is gebaseerd op basis van fair use policy. Voor extra zekerheid is het mogelijk om meer gegarandeerde opslag te nemen. Zo blijft al je informatie overal 24/7 beschikbaar.
Inkoopregels tot 5.000
Wanneer jouw business groeit, groeien wij met jou mee. Hiermee zorgen wij dat jouw bedrijf niet belemmert wordt door technische beperkingen. Je kan eenvoudig opschalen waardoor jouw focus weer kan liggen op wat voor jou belangrijk is.
Grow
vanaf
€499
PER MAAND
Tot 200 klanten
Tot 250.000 CDR’s
Tot 10.000 inkoopregels
Volledige toegang tot ons ecosysteem
Onbeperkt toegang tot ALLE integraties in het ecosysteem.
Eenvoudige controle over jouw in- en verkoop
Controleer en voorkom fouten in jouw in- en verkoop met onze inkoopcontrole.
Eigen diensten en pakketten ondersteuning
Maak eigen pakketten voor meer omzet en marge.
Snelle en complete facturatie met meer dan 130 mogelijkheden
Regel jou facturatie eenvoudig en snel met meer dan 130 facturatie opties inclusief indexering
Een eigen Portal in jouw huisstijl op eigen domeinnaam
Van klantportaal tot eigen branding: alles in jouw huisstijl op jouw eigen domeinnaam.
Boekhouding: Koppel en integreer
Kant-en-klare dashboards & rapporten
Aflopende inkoop/verkoop contracten overzicht
Complete service, storing en onderhoudsondersteuning inclusief monitoring integratie opties
Uren registreren en uitlezen (strippenkaarten) hardware
Begeleiding tijdens de onboarding en implementatie
Als nieuwe klant begeleiden we je waar nodig bij de overstap naar ResalePartners. Je bepaalt zelf hoeveel ondersteuning je nodig hebt en krijgt van ons een vast team om vanaf dag één het maximale uit onze software te halen.
De Implementatie Coördinator is je vaste contactpersoon tot de volledig live gang. Met ons advies en begeleiding zorgen we samen voor een vliegende start.
Partnerkanaal: Dealer support
Stel eenvoudig per dealer de verdiensten in, wie de factuur stuurt naar de klant en geef ze eventueel een eigen portal in eigen huisstijl. Geef ook de eindklanten mogelijkheden om in te loggen.
Opslag en data gebruik: incl. 5GB
Voor optimale beveiliging en gebruiksgemak krijgen partners toegang tot onze opslag- en datasystemen. Dat is gebaseerd op basis van fair use policy. Voor extra zekerheid is het mogelijk om meer gegarandeerde opslag te nemen. Dit pakket is inclusief 5GB. Zo blijft al je informatie overal 24/7 beschikbaar.
Inkoopregels tot 10.000
Wanneer jouw business groeit, groeien wij met jou mee. Hiermee zorgen wij dat jouw bedrijf niet belemmert wordt door technische beperkingen. Je kan eenvoudig opschalen waardoor jouw focus weer kan liggen op wat voor jou belangrijk is.
Dedicated Projectmanager
Jouw dedicated projectmanager heeft de leiding over jouw traject en houdt zich van begin tot einde bezig met de realisatie van jouw Portal en jouw wensen.
PowerBI, gemakkelijk in te stellen automatiseringen en workflows
Professional
PER MAAND
200+ klanten
250.000+ CDR’s
10.000+ inkoopregels
Volledige toegang tot ons ecosysteem
Onbeperkt toegang tot ALLE integraties in het ecosysteem.
Eenvoudige controle over jouw in- en verkoop
Controleer en voorkom fouten in jouw in- en verkoop met onze inkoopcontrole.
Eigen diensten en pakketten ondersteuning
Maak eigen pakketten voor meer omzet en marge.
Snelle en complete facturatie met meer dan 130 mogelijkheden
Regel jou facturatie eenvoudig en snel met meer dan 130 facturatie opties inclusief indexering
Een eigen Portal in jouw huisstijl op eigen domeinnaam
Van klantportaal tot eigen branding: alles in jouw huisstijl op jouw eigen domeinnaam.
Boekhouding: Koppel en integreer
Kant-en-klare dashboards & rapporten
Aflopende inkoop/verkoop contracten overzicht
Complete service, storing en onderhoudsondersteuning inclusief monitoring integratie opties
Uren registreren en uitlezen (strippenkaarten) hardware
Begeleiding tijdens de onboarding en implementatie
Als nieuwe klant begeleiden we je waar nodig bij de overstap naar ResalePartners. Je bepaalt zelf hoeveel ondersteuning je nodig hebt en krijgt van ons een vast team om vanaf dag één het maximale uit onze software te halen.
De Implementatie Coördinator is je vaste contactpersoon tot de volledig live gang. Met ons advies en begeleiding zorgen we samen voor een vliegende start.
Partnerkanaal: Dealer support
Stel eenvoudig per dealer de verdiensten in, wie de factuur stuurt naar de klant en geef ze eventueel een eigen portal in eigen huisstijl. Geef ook de eindklanten mogelijkheden om in te loggen.
Opslag en data gebruik: incl. 10GB
Voor optimale beveiliging en gebruiksgemak krijgen partners toegang tot onze opslag- en datasystemen. Dat is gebaseerd op basis van fair use policy. Dit pakket is inclusief 10GB. Voor extra zekerheid is het mogelijk om meer gegarandeerde opslag te nemen. Zo blijft al je informatie overal 24/7 beschikbaar.
Inkoopregels meer dan 10.000
Wanneer jouw business groeit, groeien wij met jou mee. Hiermee zorgen wij dat jouw bedrijf niet belemmert wordt door technische beperkingen. Je kan eenvoudig opschalen waardoor jouw focus weer kan liggen op wat voor jou belangrijk is.
Dedicated Projectmanager
Jouw dedicated projectmanager heeft de leiding over jouw traject en houdt zich van begin tot einde bezig met de realisatie van jouw Portal en jouw wensen.
Partnerkanaal: Dealer, Reseller, Wholesale, ISP's support
Beheer eenvoudig jouw volledige indirecte kanaal en geef een eigen omgeving aan jouw agenten, resellers, dealers en wholesale.
PowerBI, gemakkelijk in te stellen automatiseringen en workflows
Autotask integratie of overige RMM module vanuit ons ecosysteem
Bekijk onze mogelijkheden met Autotask PSA of gebruik onze aangesloten ticket / RMM systeem integraties.
Integreer en koppel jouw ticket systemen en beheer alle tickets vanuit ResalePartners. Geef medewerkers en klanten inzage in tickets en verwerk en toon updates.
Expert leverstraatondersteuning
Ontzorging facturatie (versturen per post) en SMS bundels
Debiteurenbeheer automatisering
Geavanceerde rollen en machtigingen
Om jouw gegevens in de portal veilig te beheren, is het mogelijk om gebruikers verschillende rechten en/of bevoegdheden te geven.
Zo kan voor bepaalde gebruikers de toegang tot de financiële rapportages blokkeren. Om de toegang per collega/gebruiker te bepalen kan je de gebruikersgroepen instellen.
Ondersteuning voor meerdere administraties
Bestaat jouw bedrijf uit meerdere entiteiten? In een consoliderende markt is het te verwachten dat bedrijven in een transitie zitten om dat proces te vereenvoudigen. Het platform van ResalePartners is daar voor geschikt en staan voor je klaar om daar in te ondersteunen.
Ondersteuning voor meerdere labels (merken)
Met verschillende merken of labels verbreed je jouw doelgroep. Met ons platform ondersteunen wij die mogelijkheid. Hiermee kan je makkelijk jouw diensten naar de markt brengen die voor jouw merk of label relevant is.
Slimme Postcode Check uitbereiding
Portal uitbreidingen
KPN Platinum Excellence verwerking
Telecom Expense Management, nu al beschikbaar voor T-Mobile, TruPhone en Vodafone Ziggo
Entiteiten/labels: Meerdere administraties, labels, boekhoudingen
Bestaat jouw bedrijf uit meerdere entiteiten? In een consoliderende markt is het te verwachten dat bedrijven in een transitie zitten om dat proces te vereenvoudigen. Het platform van ResalePartners is daar voor geschikt en staan voor je klaar om daar in te ondersteunen. Met verschillende merken of labels verbreed je jouw doelgroep. Met ons platform ondersteunen wij die mogelijkheid. Hiermee kan je makkelijk jouw diensten naar de markt brengen die voor jouw merk of label relevant is.
CDR Rating fixed en Mobiel voor eigen tariefplannen (tot 4 bronnen)
Ticketing integratie
FAQ
We hebben onze meest gestelde vragen even voor je op een rijtje gezet.
Zijn jullie facturatiesoftware, een CRM-pakket of administratiesoftware?
Goede vraag! ResalePartners is een onafhankelijk middleware platform wat met al deze pakketten koppelt. Dit betekent dat jij nog steeds jouw CRM, administratiesoftware en boekhoudingssoftware kunt gebruiken zoals jij dat gewend bent maar wij nemen de complexiteit weg. We stroomlijnen jouw processen en geven jou de tools om eenvoudig jouw marge en omzet te vergroten door middel van rapportages en controles. Ook kun je met ons vliegensvlug factureren.
Onze klanten besparen tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. Als Reseller van Telecom en ICT diensten neemt de complexiteit toe naar mate het aantal leveranciers toeneemt. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.
Mijn leverancier staat er niet bij. Kunnen jullie deze dan wel koppelen?
Zeker! We kijken samen naar de meest passende koppeling voor jouw leveranciers, CRM, RMM, PSA, administratie, ticketing en boekhouding.
Kan ik alles factureren ook pakketten en uren, hardware en licenties?
Met ons platform zou je alles kunnen factureren maar met name telecom en ICT leveranciers beschreven in bij onze integraties. Staat jouw leverancier er net niet bij dan kijken we samen hoe we deze kunnen toevoegen aan ons ecosysteem.
Zo kun je morgen besluiten om volledige werkplekken inclusief licenties en laptops te verkopen. Je kunt in onze portal meer dan 130 facturatie opties instellen. Deze instellingen kun je ook gebruiken wanneer je bijvoorbeeld eenmalige projectkosten, opstartkosten en voorrijkosten wilt factureren of snel een nieuw pakket, bundel of dienst wil factureren.
Wat merken mijn klanten van de overstap naar ResalePartners?
Jouw klanten krijgen met ResalePartners een eigen omgeving in ons platform. Hier kunnen ze informatie vinden over de diensten die ze bij jouw bedrijf afnemen inclusief alle soorten informatie die jij wilt geven. Klanten hebben dus nog maar één inlog nodig om relevante informatie in te zien.
Ook kunnen klanten gemakkelijk en snel tickets inschieten en eenvoudig factuurinformatie opzoeken tot in detail.
Jouw klanten zullen merken dat zij meer toegang hebben tot relevante informatie in jouw eigen huisstijl.
Wat kost het?
Ons platform met alle integraties is te gebruiken vanaf €299 per maand, afhankelijk van jouw aantal klanten, berekenen we of je een Team, Growth of Professional bedrag betaald. Vanaf Professional is de prijs op aanvraag omdat we graag met je in gesprek gaan om te begrijpen hoe jouw business case eruit ziet.
Interessant? Vraag hier een demo aan!
Stroomlijn jouw processen voor optimale bedrijfsresultaten
Met onze portal kun je eindklanten flexibel factureren met eindeloze mogelijkheden. Wij rapporteren over verbruik, bundels, omzet, contracten en nog veel meer. Geef jouw eindklanten een eigen omgeving, in jouw huisstijl, waar zij alle relevante informatie voor hun bedrijf, gemakkelijk terug kunnen vinden.
Van bestelling tot boekhouding
Bespaar tijd en geld door het automatiseren van dubbel werk. De tijd die facturatie kost, de handmatige controles en de afhankelijkheid van een paar collega’s lossen we op zodat jij je weer kan focussen op wat echt belangrijk is, de tevredenheid van jouw klanten.